Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
szukaj 
szukaj w   
Wyszukiwanie zaawansowane
 
Biuletyn Informacji Publicznej
RSS Informacja o kanałach RSS Wersja mobilna Wersja dla niepełnosprawnych
 

BIP - ZGN Wola > Menu Przedmiotowe > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw > Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw

  Drukuj
 
Korespondencję należy składać w Kancelarii Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola
lub w sekretariatach Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców w godzinach:
  • w poniedziałki, w godzinach 7.30 do 18.00
  • od wtorku do piątku, w godzinach 7.30 - 15.30

lub wysyłać za pośrednictwem poczty:

  • Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy,
    01-225 Warszawa ul. Bema 70
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Koło,
    01-445 Warszawa ul. Ciołka 33
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Młynów,
    01-188 Warszawa ul. Wawelberga 15
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Nowolipki,
    01-019 Warszawa ul. Nowolipki 16
  • Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa,
    00-896 Warszawa ul. Ogrodowa 28/30

O sposobie załatwienia sprawy Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy powiadamia zainteresowanych pisemnie w terminach określonych w Kodeksie Postępowania Administracyjnego.

Pracownicy prowadzący bezpośrednią obsługę mieszkańców w poniedziałki pełnią dyżur do godziny 18:00.

Skargi i wnioski

W sprawach skarg i wniosków interesanci są przyjmowani przez kierowników komórek
organizacyjnych w poniedziałki w godzinach 12:00 – 15:00.

Po uprzednim spotkaniu z kierownikiem komórki organizacyjnej, w przypadku niezakończenia przedmiotowej sprawy, interesant może zostać przyjęty przez Zastępcę Dyrektora w obecności właściwego kierownika komórki organizacyjnej.

Zastępca Dyrektora - Piotr Krasnodębski
poniedziałek w godzinach od 12:00 do 14:00
sekretariat, pokój nr 105, tel.:  (22) 4958 100

Zastępca Dyrektora - Elżbieta Smolińska
środa w godzinach od 12:00 do 15:00
sekretariat, pokój nr 101, tel.: (22) 4958 100

Zastępca Dyrektora - Leszek Popłoński
środa w godzinach od 12:00 do 15:00
sekretariat, pokój nr 101, tel.: (22) 4958 100

W uzasadnionych przypadkach, w przypadku niezakończenia przedmiotowej sprawy a po uprzednich spotkaniach z kierownikiem komórki organizacyjnej oraz Zastępcą Dyrektora, interesant może zostać przyjęty przez Dyrektora Mateusza Matejewskiego w obecności właściwego Zastępcy Dyrektora.

Kierownicy Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców  w każdy poniedziałek w godzinach od 12:00 do 15:00

Osoby zainteresowane proszone są o uprzednie umówienie się w Sekretariacie Terenowych Zespołów Obsługi Mieszkańców:

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Koło,
ul. Ciołka 33, pokój nr 15
tel. (22) 4958 100

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Młynów
ul. Wawelberga 15, pokój nr 17
tel. (22) 4958 100

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Nowolipki
ul. Nowolipki 16, pokój nr 19
tel. (22) 4958 100

Terenowy Zespół Obsługi Mieszkańców Ogrodowa
ul. Ogrodowa 28/30, pokój nr 14
tel. (22) 4958 100

Przyjmowanie interesantów przez pracowników prowadzących obsługę mieszkańców w Terenowych Zespołach Obsługi Mieszkańców odbywa się w poniedziałki w godzinach 7:30-18:00; od wtorku do czwartku w godzinach 7:30-15:30.

 

Druki do pobrania:

-Wniosek o udzielenie informacji publicznej (pdf)

-wniosek o udzielenie informacji publicznej  (doc)

-Wniosek o ponowne udzielenie informacji publicznej (pdf)

-wniosek o ponowne udzielenie informacji publicznej(doc)

 
 
Wprowadził Fiałkowska Małgorzata (Dzielnica Wola) 05-10-2007
Aktualizujący Pętkowski Paweł 07-02-2020
Zatwierdzający Pętkowski Paweł 07-02-2020
Publikujący Bartold Jan (Gabinet Prezydenta (GP)) 07-02-2020
Liczba odwiedzin: 32869
Rejestr zmian